GEZE Scandinavia toivottaa Thomas Hindheden tervetulleeksi uudeksi toimitusjohtajaksi

Pohjoismaissa ja Baltiassa GEZE Scandinavian työntekijät ovat päivittäin aktiivisesti edistämässä ja myymässä oviautomaatioita, ovensulkimia ja ikkunateknologiaa rakennusteollisuudelle.

Vahva asema tulevalle markkinatoiminnalle

Saksalaisen yksityisomistuksessa olevan yrityksen tytäryhtiö täytti viime vuonna 25 vuotta paikallisilla markkinoilla, kun taas GEZE GmbH saattoi juhlia 160 vuotta innovatiivisten tuotteiden toimittajana "Made in Germany". Viimeisten 25 vuoden aikana GEZE Scandinavia on laajentunut kahdeksaan nykyiseen maahan sekä kehittänyt jokaista paikallista markkinaa GEZE-tuotteiden vahvalla läsnäololla rakennusteollisuudessa.

Thomas Hindhede

Thomas Hindhede, Toimitusjohtaja GEZE Scandinavia

GEZE:lle onnistuminen ja tulevaisuuteen suuntautuminen on jokapäiväisessä työssä ensiarvoisen tärkeää. Selkeästi määritellyn tulevaisuuden suuntautumisen , mukaan lukien uudet innovatiiviset tuotteet, korkea laatu ja globaali markkinaosuus, lisäksi kansainvälinen yritys laajenee ja uudelleen organisoituu jatkuvasti optimoidakseen markkina-asemansa globaalisti ja paikallisilla markkinoilla.

GEZE Scandinavian uusi toimitusjohtaja on 1.7.2024 alkaen Thomas Hindhede . Thomas ottaa päävastuun Pohjoismaiden kahdeksasta maasta ja jatkaa tulevan kasvustrategian ohjaamista kaikilla markkinoilla. Perusta on luotu omistautuneilla työntekijöillä, mukaan lukien nykyinen johtoryhmä, joka täyttää paikalliset myyntivastuut.

Pohjolassa GEZE:llä on hyvä asema markkinoilla”, Thomas Hindhede sanoo ja jatkaa: ”Suuremmissa osissa aluetta meillä on kuitenkin vielä edessämme monia mahdollisuuksia ja seikkailuja. Useita uusia rakennusprojekteja on valmisteilla, ja odotan innolla päästä ajamaan tulevaa strategiaa yhdessä kaikkien uusien kollegoideni kanssa. Meillä on jännittävä aika tulossa, olen varma.

Thomas Hindhede, Toimitusjohtaja GEZE Scandinavia

Kokemusta ja kiinnostusta hyvään johtajuuteen

Thomasilla on tausta johtajuudesta ja liiketoiminnan kehittämisestä useista pohjoismaisista ja kansainvälisistä yrityksistä. Viimeksi 12 vuotta Otis Elevatorilla on antanut perusteellisen tietämyksen rakennusalasta. Liiketalouden tutkinto Copenhagen Business Schoolista täydentää strategista ajattelutapaa, josta GEZE Scandinavia pääsee nyt hyötymään.